SR BuffBar Questions !

Goumaz

Member
Google Traduction :

Hi all,

I would like to order a BuuffBarr Shop SR. for Christmas, and I have some questions about it.

- Does the tube is the size of all the normal tube? At the top and bottom?

- Are the brake is a normal size? I could put a brake Micro above?

- Are they Alu? If so is it solid?

- And finally, have you an idea of prices of fresh ports to Switzerland?

Thank you in advance to all. soon!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Me :

Bonjour a tous,

J'aimerais me commander une BuuffBarr du shop SR. pour noel, et j'ai quelque questions a ce sujet.

- Est-ce que le tube est a la taille de tous les tube normaux ? En haut et en bas ?

- Est-ce que les serrages sont a la taille normale ? Je pourrais mettre un serrages de Micro dessus ?

- Sont-elles en Alu ? Si oui est-il solide?

- Et pour finir, avez-vous une idÃ?Æ?Ã?©e du prix des frais de ports jusqu'en Suisse ?

Merci beaucoup d'avance a tous. a bientÃ?Æ?Ã?´t !

Please , Help Me !

PS: Please, write in a language correct, so I can bring Google! {-)

Madis

Super Geek
Staff member

1. Le tube est plus Ã?Æ?Ã?©pais que Razor/Micro. Le haut et le bas du tube sont le mÃ?Æ?Ã?ªme diamÃ?Æ?Ã?¨tre.

2. Vous avez posÃ?Æ?Ã?© des questions sur les freins, mais les freins ne sont pas connectÃ?Æ?Ã?©s Ã?Æ?Ã?  l'bars, sont-ils?

3. Buff bars sont aluminum. Tubes peut Ã?Æ?Ã?©galement Ã?Æ?Ã?ªtre chromoly au lieu de l'aluminum, si vous le souhaitez. Il est solide.

4. Le SR Store ne livre pas de commandes individuelles Ã?Æ?Ã?  l'Europe. WEE pourrait commencer Ã?Æ?Ã?  distribuer Buff bars en Europe, mais je ne sais pas encore.

1. The tube is thicker than Razor/Micro. The top and the bottom of the tube are the same diameter.

2. You asked about brakes, but brakes are not connected to the bars, are they?

3. Buff bars are aluminium. Tubes can also be chromoly instead of aluminium, if you wish. It's solid.

4. The SR Store doesn't ship individual orders to Europe. WEE might start distributing Buff bars in Europe, but i don't know yet.

Goumaz

Member
Okay, thank you very much to you.

Infact I wanted to say what is down the tube because of the google translation I think.

SR really can not engage in Switzerland? shit ...
They can not make an exception and send me? please ...

Thank you for your info

-----------------------------------------------------------------------

Ok , merci beaucoup a vous.

Enfaite je voulais dire ce qui sert le tube en bas , c'est a cause de la traduction google je pense .

SR ne peut vraiment pas livrer en Suisse ?? merde...
Ils ne peuvent pas faire une exception et me l'envoyer ? please... !heart

Madis said:
4. The SR Store doesn't ship individual orders to Europe. WEE might start distributing Buff bars in Europe, but i don't know yet.

Yeah i want to buy a buff bar ,too if you sold them on weescooters