The Netherlands Thread

marcel

Member
Hahah, some of your guys are still thincking that I am a "suit" just because I own some companies.......

Well, I never wear a suit or act as one, I even do not have a Title on my busnesscards..... It only says: Marcel nothing more.

I am who I am and I know where I came from..

But for you to know, I did my 1th scootering 15 years ago, and downhill MTB and Snowboarding is my thing. And all what give me a adranalin rush I will try........

sick to hear that.. when I have a son I will learn him to do a dubble backflip over terry price :p

See you guys at the rotterdam scooter jam!

Marcel have you got my mail?

marcel

Member
Nah, niet meer dus.........
Maar we zijn weer aan het produceren EN er komen nog wat hele, HELE, leuke nieuwigheidjes aan.........
Nog even geduld en.........laten we zeggen dat het in slaat als een bom......hahahaha
Ga vrijdag naar china en hoop daar wat nieuwe dingen mee terug te nemen, soort van prototypes zeg maar.......hahahaha

marcel

Member
Jawel hoor, ik heb het liggen volgens mij. Maar ik ben morgen voor het laatst dan ben ik voor 10 dagen weg.

oke ik hoop dat ik hem over 10 dagen van je kan kopen..
Echt slim van french ID om eerst een fork te maken en een maand later pas een compression system maar ja
Succes in china!
Ik hoop dat je dan wat meer kan vertellen over je bom die gaat inslaan :p
IK BEN BENIEUWD..

DIT IS ECHT DE BESTE THREAD VAN SR
ik vind het trouwens echt een lelijke website
dat kunnen ze lekker niet lezen {-)

marcel

Member
Hey Jimmy-D.

Ik heb NU hele APARTE wielen liggen !!!!!!!!!
Heel mischien heb ik over 10 dagen al wat bij me van de andere nieuwe spullen.

Je hoort het wel.

Groetjes,

Marcel